دسته بندی اخبار
مقالات اخبار بایگانی
اخبار کانون
بیانیه کانون وکلای آذربایجانشرقی در محکومیت حادثه تروریستی تهران
پنجشنبه, خرداد 18, 1396 by مدیر محتوا

بیانیه کانون وکلای آذربایجان شرقی در محکومیت حادثه تروریستی تهران

 

بسمه تعالی


حادثه ناگوار تروریستی 17 خرداد که طی آن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان به فیض شهادت نائل آمدند، مایه تأثر و اندوه عمیق آحاد ملت ایران عزیز گردید. کشور سرفرازمان ایران، برای چندمین بار طی 40 سال گذشته قربانی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه شد و مردم عزیزمان بار دیگر طعم تلخ ترور را چشیدند. دشمنان این مرز و بوم کهن، نیک واقفند که ملت سترگ ایران، هرگز در برابر چنین جنایتهای کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمد و پرصلابت‌تر و مقتدرتر ازگذشته و با اتحادی که نمود آن در 29 اردیبهشت سال جاری در انتخابات ریاست جمهوری متبلور گردیده است، به گذشته پرشکوه خویش تداوم خواهند داد.
کانون وکلای آذربایجان شرقی به عنوان یک نهاد مدنی از باب وظیفه ذاتی مبنی بر حاکمیت قانون و نفی هرگونه خشونت علیه بشریت، ضمن تقبیح این اقدام نابخردانه و هرگونه اقدام تروریستی در هر گوشه جهان، بر خود وظیفه می‌داند مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهاده و برای تمامی درگذشتگان حادثه، علو درجات و مغفرت را از درگاه ایزد منان مسئلت داشته و برای بازماندگان این عزیزان صبر جمیل آرزو نموده و شفای عاجل آسیب‌دیدگان این حادثه دلخراش را از درگاه ربوبی مسئلت دارد.
در پایان ضمن تقدیر از نیروهای جان‌برکف نظامی و امنیتی که خالصانه امنیت آحاد ملت را با جانفشانی تأمین می‌نمایند، اعلام می‌دارد که بی‌تردید حفظ انسجام، وحدت و همدلی عموم مردم ایران، همانند گذشته دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد کرد.
واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا

کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی

نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟